12. El telefèric de La Paz

Diumenge 28 d’agost de 2016. [Fragment]: Avui no em trobo gens bé. M’he llevat a la nit unes quantes vegades. Descomposició... ¡Quina llauna! En fi, també és cert que ja m’hi començo a acostumar. Un altre Fortasec i a veure què passa. No dormo més, però tanco els ulls i descanso. ~ El Fran es lleva abans que jo. Quan ha marxat de l’habitació m’aixeco del llit, m’afaito, em dutxo i baixo a esmorzar. És un dir, perquè només em prenc una infusió de coca, l’última del viatge. Sembla que la diarrea se m’ha aturat, però em noto dèbil, amb poques forces. ~ Havent esmorzat, anem a les habitacions per tal de deixar preparat l’equipatge. És el darrer dia que ens estem a Bolívia. Tot ha passat volant. Al principi semblava que duraria molt, però la realitat és una altra. Bé, ja ho sabíem, ¿no? L’important és que el recordarem sempre, aquest viatge, que és nostre, que no ens el podran prendre. ~ Passem la resta del matí voltant pel barri proper a l’hotel, comprant records, també els últims, al mercat de les Bruixes, passejant... -- Aques és un fragment del llibre "A través dels Andes bolivians", de Manel Figuera (ed. "El Toll"), ISBN: 978-84-946415-5-8.